ROZWÓJ
Szkolenia
Model rozwoju zawodowego 70-20-10 mówi nam o naturalnych predyspozycjach każdego człowieka, o naszych przyrodzonych cechach wspierający nas w rozwoju, w jakiejkolwiek dziedzinie sobie wymarzymy.
Zgodnie z jego brzmieniem:
- w 70% wpływ na nasz rozwój ma realizacja codziennych obowiązków, aktywności, udział w projektach i nowych wyzwaniach w pracy,
- w 20% wpływ na nasz rozwój ma informacja zwrotna uzyskiwana od przełożonego lub współpracowników,
- w 10% wpływ ma pozyskiwanie nowej wiedzy i informacji ze szkoleń, kursów, webinarów i innych aktywności edukacyjnych.
Realizuję szkolenia, które bazują na ww. obszarach poprzez umiejętne łączenie wykładów, praktycznych ćwiczeń oraz feedbacku od prowadzącego. Dzięki temu budują w uczestnikach motywację do dalszych treningów w codzienności.

Potrzebujesz szkolenia
ABC Menedżera: Szkolenie dla osób stawiających swoje pierwsze kroki na ścieżce zarządzania zespołem. Jeżeli chcesz poznać podstawy skutecznej komunikacji w obszarze delegowania zadań, sprawdzania ich realizacji, a też wspierania i motywowania pracowników – to szkolenie jest dla Ciebie. Dodatkowo poznasz i przećwiczysz skuteczne metody pozwalające podtrzymywać decyzje menedżerskie w sposób wspierający pracownika i osiągający zamierzone rezultaty. PLAN SZKOLENIA PDF
Menedżer buduje zespół: Szkolenie przeznaczone dla osób, które już mają pierwsze doświadczenia w zarządzaniu zespołem i potrzebują dodatkowej wiedzy i umiejętności pozwalających świadomie kształtować funkcjonowanie zespołu. Poznasz psychologiczne zasady funkcjonowania w grupie, które istotne są w budowaniu skutecznego zespołu i nauczasz się jak je kreować, aby zespół osiągał lepsze efekty w krótszym czasie. PLAN SZKOLENIA PDF
Menedżer angażujący i motywujący: Szkolenie przeznaczone dla każdego menadżera potrzebującego rozwoju umiejętności lub odświeżenia technik z zakresu angażowania i motywowania pracownika. Dowiesz się, jakie są psychologiczne aspekty angażowania się, przeanalizujesz kilka teorii odnoszących się do motywacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dodatkowo poznasz zasady metody Blancharda, która pozwala zrozumieć cykl życia pracownika w kontekście jego odpowiedzialności zawodowych i typów zadań na stanowisku, co wpływa na jego motywację i zaangażowanie. PLAN SZKOLENIA PDF
Zarządzanie sobą w czasie: Zapraszamy każdego, kto w świecie pełnym zadań, terminów i zobowiązań potrzebuje skutecznie zarządzać 86 400 sekundami, jakimi dysponujemy w ciągu doby. Masz ich do dyspozycji aż tyle, a może tylko tyle – niezależnie od odpowiedzi zawsze jest ich tyle samo, więc jak funkcjonować, aby zwiększyć produktywność i zredukować stres? Odpowiedzią jest poznanie, przećwiczenie i wdrożenie w nawyk najlepszych metod, jakimi są praca z priorytetami i matrycą Eisenhowera oraz niwelowanie dystraktorów, takich jak prokrastynacja i nieumiejętność odmawiania. Jednocześnie warto poznać techniki wspierające realistyczne planowanie czasu oraz przyjrzeć się naturalnym predyspozycjom psycho-fizycznym człowieka np. koncentracja uwagi. PLAN SZKOLENIA PDF
Zarządzanie projektami: Jeżeli w ramach swoich obowiązków prowadzisz projekty mające na celu stworzenie produktu lub usługi w wyznaczonym czasie to szkolenie jest dla Ciebie! Poznasz definicję projektu oraz narzędzia do zarządzania nim. Dowiesz się jak efektywnie korzystać z dostępnych środków i zasobów, co pozwoli ukierunkować Twoje działania jako Kierownika Projektu. Będziesz mieć okazję przećwiczyć tworzenie wszystkich etapów projektu, zaczynając od karty projektu, określenia sponsora i PM-a po WBS, aż do harmonogramu działań i kamieni milowych. PLAN SZKOLENIA PDF
Zarządzanie emocjami: Szkolenie dla każdego, kto chce lepiej radzić sobie ze stresem i codziennym napięciem. W dojściu do mistrzostwa niezbędny jest krok wcześniejszy – świadome zarządzanie swoimi emocjami. Na szkoleniu dowiesz się, czym są emocje, co nam sygnalizują, co je wyzwala. Zastanowisz się nad tym, czy to my zarządzamy emocjami, czy one nami? Popatrzymy też na emocje jako na motywator do działania, który wspiera nas w umacnianiu więzi, osiąganiu celów i nadaje swoisty ruch do działania. Gdy już oswoimy się z definicją emocji, poznasz i przećwiczysz metody pracy z nimi oparte zarówno na elementach mentalnych (dialog wewnętrzny, praca z przekonaniami), jak i pracy z ciałem i oddechem. PLAN SZKOLENIA PDF
Uczestników szkoleń
Godzin na sali
Ocena szkoleń (skala do 6)
Programy Rozwojowe
Przygotowałam i realizowałam 5 programów rozwojowo – talentowych w systemie rocznym lub dwuletnim. Każdy program bazował na podstawowych pytaniach:
Jaki jest cel programu?
Rozwój kompetencji managerskich obecnej kadry, wsparcie rozwoju potencjału managerskiego w ramach dbania o „drugi garnitur”, pozyskiwanie talentów specjalistycznych i eksperckich lub ich przygotowanie do funkcji managerskich.
W zależności od odpowiedzi na to pytanie można przygotować idealny program – oparty na takich metodach rozwojowych, które są skuteczne i ustalony cel pozwalając zrealizować.


Jak badamy potencjał?
Aby widzieć jaki efekt program rozwojowy przynosi uczestnikom, a co za tym idzie też organizacji (bardziej kompetentny pracownik), istotne jest umiejętne zbadanie rozwijanego potencjału na początku i na końcu programu.
Wykorzystujemy w tym procesie metod sprawdzających umiejętności, takich jak: Development Center, Oceny 360/270, DISC.
Jak uczymy i rozwijamy?
Dobór odpowiednich metod szkolenia warto powiązać ze specyfiką firmy, szczególnie w obszarze pików sprzedażowych, organizacji pracy zespołów i samych uczestników. Jednocześnie wybrane metody szkoleniowe powinny być skuteczne w obszarze rozwoju umiejętności, czyli gwarantować zastosowanie nowo poznanej wiedzy od razu w miejscu pracy.
Włączyć do programu można: szkolenia, warsztaty, zadania praktyczne, regularnie monitorowane plany rozwojowe, on the job trening, wsparcie mentora lub coacha, pracę nad własnym projektem, blended learning.

Potrzebujesz Programu Rozwojowego
Development Center



Przygotowałam i prowadziłam ponad 55 spotkań Development Center, które są niepowtarzalną okazją do uzyskania bogatej informacji zwrotnej z obszaru kompetencji zawodowych.
Widziałam, jak konstruktywny feedback dodawał ludziom skrzydeł i wskazywał im kierunek rozwoju, działania rozwojowe szybciej przekładały się na efekty w obszarze umiejętności. Jeszcze pełniejsza diagnoza kompetencji możliwa jest dzięki OCENIE 360, ponieważ pozwala zyskać wgląd z kilku perspektyw z naszego otoczenia (przełożony, współpracownik i podwładny).
Specjalizuję się w przygotowywaniu szytych na miarę Development Center, który mogą składać się z zadań indywidualnych i grupowych, testów wiedzy oraz psychologicznych. Dodatkowo prowadzę badania Oceny 270/360 wraz z pełną informacją zwrotną dla uczestników.
Mój profesjonalizm w tym zakresie może pomóc Twojej firmie w maksymalizacji potencjału pracowników, a wykorzystywane narzędzia pozwolą realizować 20% z modelu 70-20-10, dzięki czemu skutecznie możesz rozwijać talenty.